مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 10:552020-09-29اقتصادي

تولید 405 هزار خودرو سواری در نیمه نخست سال جاری


اعلام صورت های مالی خودروسازان بزرگ کشور به بورس نشان می دهد که تیراژ تولید آن ها در شش ماه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حاکی از افزایش 10 درصدی تیراژ تولید خودروهای سواری دارد.

- اعلام صورت های مالی خودروسازان بزرگ کشور به بورس نشان می دهد که تیراژ تولید آن ها در شش ماه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حاکی از افزایش 10 درصدی تیراژ تولید خودروهای سواری دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کارنامه شش ماهه تولید خودرو توسط سه خودروساز بزرگ کشور در نیمه اول سال جاری نشان می دهد که با تولید بیش از 405 هزار دستگاه انواع خودروی سواری در ایران خودرو، سایپا و پارس خودرو، نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 10 درصدی تیراژ محصولات سواری رقم خورده است.

بنابر آمار منتشر شده، سه خودروساز داخلی ایران خودرو، سایپا و پارس خودرو در نیمه نخست امسال در مجموع 405 هزار و 893 دستگاه انواع محصولات تولید کرده اند که ایران خودرو با میزان تولید 208 هزار و 30 دستگاه محصول را تا پایان شهریور، بیشترین افزایش تیراژ را به خود اختصاص داده است که نشان از رشد بیش از 40 درصدی تیراژ در مقایسه با نیمه نخست سال گذشته است.

اما گروه خودروسازی سایپا در شش ماه ابتدایی سال 1399 روندی نزولی نسبت به مدت مشابه در سال 1398 داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 405 هزار خودرو سواری در نیمه نخست سال جاری

تولید 405 هزار خودرو سواری در نیمه نخست سال جاری