مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 10:502020-09-29اقتصادي

ایجاد 280 هزار فرصت شغلی توسط صنعت نمایشگاهی کشور


رییس انجمن نمایشگاه های بین المللی ایران گفت: صنعت نمایشگاهی حدود 280 هزار فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم در سراسر کشور ایجاد کرده است.

- ایسنا/اصفهان رییس انجمن نمایشگاه های بین المللی ایران گفت: صنعت نمایشگاهی حدود 280 هزار فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم در سراسر کشور ایجاد کرده است.

علی یارمحمدیان در مجمع عمومی این انجمن که با حضور رییس سازمان توسعه تجارت کشور برگزار شد، به میزان اشتغالزایی صنعت نمایشگاهی در سراسر کشور اشاره کرد و افزود: بر اساس بررسی ها و برآوردهای صورت گرفته، هم اکنون یک هزار و 700 نفر اشتغال مستقیم و بیش از 280 هزار فرصت شغلی غیرمستقیم توسط صنعت نمایشگاهی در کشور ایجاد شده که حجم بسیاری از این فرصت های شغلی پس از شیوع کرونا از بین رفته و فعالان این حوزه به مرز بیکاری و ورشکستگی رسیده اند.

وی همچنین با تاکید بر اینکه کرونا صنعت نمایشگاهی را به شدت تحت تاثیر قرار داده و سبب تعطیلی رویدادهای نمایشگاهی شده است، افزود: شیوع کرونا در کنار ایجاد تحریم های بی سابقه شرایط بسیار نابسامانی را برای اقتصاد و متعاقب آن صنعت نمایشگاهی ایجاد کرده و موجب بروز زیان های بسیار سنگین برای فعالان این صنعت شده است.

رییس انجمن نمایشگاه های بین المللی ایران با بیان اینکه صنعت نمایشگاهی، نخستین صنعتی بود که پس از شیوع کرونا تعطی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 280 هزار فرصت شغلی توسط صنعت نمایشگاهی کشور

ایجاد 280 هزار فرصت شغلی توسط صنعت نمایشگاهی کشور