مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 10:452020-09-29اقتصادي

پروژه بازآفرینی فضای فوقانی تونل راه آهن تهران- تبریز وارد فاز اجرا می شود


پروژه بزرگ مقیاس ترین فرصت بازآفرینی پایتخت موسوم به محور شارباغ در فضای فوقانی تونل راه آهن تهران - تبریز سرانجام وارد مرحله نهایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کاوه حاجی علی اکبری مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در خصوص مراحل اجرایی پروژه بازآفرینی فضای فوقانی تونل راه آهن تهران- تبریز توضیح داد: بعد از تفاهم نامه ای که شهردار تهران با مدیرعامل شرکت راه آهن منعقد کرد، از طریق معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران پیگیری ها برای تحویل زمین انجام شد و حالا در فاز اول ،50 میلیارد تومان از 180 میلیارد تومانی که شهرداری تعهد کرده بود، به مجری پروژه تونل پرداخت شد و در مقابل آن، از حدود 27 هکتار زمینی که وجود داشت 9 هکتار در اختیار شهرداری تهران قرار گرفت و قرار است در همین هفته زمین مورد نظر به طور رسمی به شهرداری تحویل داده شود.

از سوی دیگر با توجه به اینکه معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران هم پیمانکار طرح را انتخاب کرده، این آمادگی وجود دارد که بلافاصله عملیات اجرایی آن شروع شود.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران افزود: با توجه به اینکه طرح شارباغ یا همان فضای فوقانی راه آهن تهران- تبریز در عرصه ای با وسعت 50 هکتار اجرا می شود، این پروژه باید در چند مرحله به اجرا درآید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه بازآفرینی فضای فوقانی تونل راه آهن تهران- تبریز وارد فاز اجرا می شود

پروژه بازآفرینی فضای فوقانی تونل راه آهن تهران- تبریز وارد فاز اجرا می شود