مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 10:252020-09-29اقتصادي

زورآزمایی کرونا برای دپوی 64 میلیارد تومان صنایع دستی زنجان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: پس از شیوع کرونا و کاهش فروش صنایع دستی، 64 میلیارد تومان از اقلام تولیدی در انبارها و کارگاه ها دپو شده است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: پس از شیوع کرونا و کاهش فروش صنایع دستی، 64 میلیارد تومان از اقلام تولیدی در انبارها و کارگاه ها دپو شده است.

امیر ارجمند در بازدید از خبرگزاری ایسنا به مناسبت روز جهانی گردشگری، اظهار کرد: متاسفانه به دلیل شیوع کرونا بهترین فصول فروش صنایع دستی و رونق گردشگری را از دست دادیم و حجم قابل توجهی از هزینه های دریافت شده برای تورهای نوروزی و دفاتر خدمات مسافرتی عودت داده شد و به جد متضرر شدند.

وی با اشاره به اینکه رغبت نداشتن مردم برای استفاده از خدمات گردشگری و نگرانی بابت ابتلا به ویروس کرونا سبب کاهش چشم گیر گردشگران شده است، بیان کرد: همچنین تاسیسات گردشگری از جمله هتل ها، اقامت گاه های بوم گردی و رستوران ها با زیانی که متحمل شدند، توان پرداخت حقوق و بیمه را ندارند و به فکر تعدیل نیرو افتادند اما سعی کردیم با ارائه تسهیلات و استمهال بیمه ای، از تعدیل نیرو جلوگیری کنیم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 64 میلیارد تومان اقلام تولیدی صنایع دستی در انبارها و کارگاه ها دپو شده است، عنوان کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زورآزمایی کرونا برای دپوی 64 میلیارد تومان صنایع دستی زنجان

زورآزمایی کرونا برای دپوی 64 میلیارد تومان صنایع دستی زنجان