مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 10:202020-09-29اجتماعي

اجرای مجدد طرح تدریس شاهنامه در مدارس منتخب مشهد


رییس اداره رویدادها و فضاهای گردشگری شهرداری مشهد گفت: اجرای طرح تدریس شاهنامه در برخی از مدارس که سال تحصیلی گذشته اجرای آن عملی شده بود با بازخوردهای خوبی همراه بود و قرار است اجرای دوباره آن تا آبان امسال در صورت عقد قراردادها از سر گرفته شود.

- رییس اداره رویدادها و فضاهای گردشگری شهرداری مشهد خبر داد اجرای مجدد طرح تدریس شاهنامه در مدارس منتخب مشهد ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره رویدادها و فضاهای گردشگری شهرداری مشهد گفت: اجرای طرح تدریس شاهنامه در برخی از مدارس که سال تحصیلی گذشته اجرای آن عملی شده بود با بازخوردهای خوبی همراه بود و قرار است اجرای دوباره آن تا آبان امسال در صورت عقد قراردادها از سر گرفته شود.

داوود نسایی در گفت وگو با ایسنا در خصوص اجرای طرح تدریس شاهنامه در برخی از مدارس مشهد که به صورت آزمایشی در سال تحصیلی 98-99 انجام شده بود، اظهار کرد: طرح تدریس شاهنامه در برخی از مدارس مشهد طرحی است مشترک که در قالب تفاهم نامه همکاری بین آموزش و پرورش و شهرداری مشهد اجرا می شود.

وی افزود: معاونت گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری در قالب امور فرهنگی توس، طرح را به آموزش و پرورش پیشنهاد کرده و تفاهم نامه همکاری بین مدیرکل آموزش و پرورش و شهردار مشهد امضا و طرح اجرا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای مجدد طرح تدریس شاهنامه در مدارس منتخب مشهد

اجرای مجدد طرح تدریس شاهنامه در مدارس منتخب مشهد