مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 10:102020-09-29سياسي

21 شعبه تجدیدنظر در کرمانشاه فعال است/ تایید 90 درصدی آرا دادگاه های بدوی


سرپرست دادگاه های تجدیدنظر استان کرمانشاه گفت: توجه به گستردگی حوزه قضاییه استان، 21 شعبه دایره دادگاه تجدیرنظر داریم که یک شعبه ویژه اطفال و نوجوانان و مابقی هم به تمامی دعاوی خاص رسیدگی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، حسین مظهری امروز در جمع ااصحاب رسانه در مورد حوزه فعالیت دادگاه های تجدید نظر، اظهار داشت: تمامی محاکم، کیفری 2، دادگاه های انقلاب و دادگاه های عمومی حقوقی و دادگاه های خانواده آرایی که صادر می کنند اگر مورد اعتراض و تجدیدنظرخواهی مردم قرار گیرد در این دادگاه ها مورد رسیدگی قرار می گیرد و آرای صادر از دادگاه های تجدید نظر استان جزء در موارد خاص  قطعی و لازم الاجرا است.

وی ادامه داد: قضات دادگاه تجدید نظر استان دارای تجارب کافی، سوابق بالا،تحصیلات عالیه در حد کارشناسی ارشد و دکتری و جزء اعلم ترین و بهترین قضات محاکم کیفری، انقلاب، خانواده و عمومی حقوقی هستند که با دقت کافی در اعتراض و تجدید نظرخواهی پرونده ها رسیدگی  و آرا خود را صادر می کنند به همین علت هم معمولا آرا صادره از استحکام کافی برخوردار است.

سرپرست دادگاه های تجدیدنظر استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به گستردگی حوزه قضاییه استان، 21 شعبه دایره دادگاه تجدیرنظر داریم که یک شعبه ویژه اطفال و نوجوانان و مابقی هم به تمامی دعاوی خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

21 شعبه تجدیدنظر در کرمانشاه فعال است/ تایید 90 درصدی آرا دادگاه های بدوی

21 شعبه تجدیدنظر در کرمانشاه فعال است/ تایید 90 درصدی آرا دادگاه های بدوی