مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 10:052020-09-29سياسي

مرخصی زندانیان سابقه دار با محدودیت انجام شود/اجرای طرح نگهبان محله


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی گفت: مرخصی زندانیان با چندین سابقه سرقت با حدأکثر محدودیت انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام یدالله وحدانی نیا صبح سه شنبه در اولین جلسه کارگروه پیشگیری از سرقت خراسان جنوبی اظهار کرد: متأسفانه هم سرقت به واسطه سهل انگاری مردم در حفاظت از دارایی هایشان و هم فروش اموال مسروقه سهل شده است معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی بیان کرد: در این راستا برای کاهش سرقت نیازمند اجرای طرح ناامن سازی محل های فروش اموال مسروقه هستیم که نیاز به مداخلات انتظامی دارد.

وحدانی نیا با اشاره به اینکه بخشی از سرقت ها از محل ساختمان های نیمه کاره و از مصالح ساختمانی صورت می گیرد، ادامه داد: متأسفانه یک نظم و حساب و کتاب خاصی نیز بین صنف خریداران ضایعات وجود ندارد که این موضوع نیز فروش اموال مسروقه را سهل می کند.

وی گفت: از این جهت ناچاریم هشدار دهیم که هر کس در هر صنفی ضایعاتی از کسی می خرد حتماً باید مشخصات او را به دقت ثبت کند وگرنه این عمل به پای او نوشته خواهد شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی اظهار کرد: می توانیم طرح نگهبان محله را در مناطقی که سرقت وجود دارد، اجرایی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرخصی زندانیان سابقه دار با محدودیت انجام شود/اجرای طرح نگهبان محله

مرخصی زندانیان سابقه دار با محدودیت انجام شود/اجرای طرح نگهبان محله