مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 10:002020-09-29سياسي

آینده خوبی در انتظار شرکت های دانش بنیان کشور است


معاون علمی و فناوری رییس جمهور گفت: اقدامات انجام شده در حوزه دانش بنیان در زنجان قابل مقایسه با روزهای اول نیست به طوری که روز به روز تعداد شرکت های دانش بنیان، - ایسنا/زنجان معاون علمی و فناوری رییس جمهور گفت: اقدامات انجام شده در حوزه دانش بنیان در زنجان قابل مقایسه با روزهای اول نیست به طوری که روز به روز تعداد شرکت های دانش بنیان، مراکز رشد و مراکز نوآوری استان زنجان در حال توسعه است.

سورنا ستاری صبح امروز (8 مهرماه)، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در هر سفر خود به زنجان شاهد سیر تحول در این استان هستم؛ به طوری که با روزهای اول اصلا قابل مقایسه نیست، اظهار کرد: بحث اکوسیستم و زیست بوم با حمایت های استاندار زنجان در حال پیاده سازی است.

وی با بیان اینکه تعداد شرکت های دانش بنیان، مراکز رشد و مراکز نوآوری استان زنجان در حال توسعه است، افزود: طی بازدیدی که از دانشگاه زنجان، دانشگاه فنی و حرفه ای زنجان، دانشگاه علوم پزشکی زنجان داشتم، همه این دانشگاه ها تلاش جدی در حوزه های فناوری و استفاده از استارت آپ ها دارند.

این مسئول در رابطه با نقطه ضعف موجود در استان زنجان، تصریح کرد: به صورت کلی در پارک علم و فناوری استان زنجان در خصوص واگذاری زمین به شرکت های دانش بنیان و وضعیت خود این پارک مشکلاتی وجود دارد که امیدواریم با تصمیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آینده خوبی در انتظار شرکت های دانش بنیان کشور است

آینده خوبی در انتظار شرکت های دانش بنیان کشور است