مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 09:502020-09-29سياسي

شفافیت و پاسخگویی به مردم جزو وظایف اصلی دادستان عمومی و انقلاب


معاون دادستان مرکز خراسان رضوی، گفت: مطالبه گری، دفاع از حقوق عامه و حفظ ارزش های انقلاب اسلامی جزو وظایف اصلی دادستان عمومی و انقلاب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسماعیل رحمانی پیش از ظهر امروز در نشست خبری که در دادگستری خراسان رضوی برگزار شد با اشاره به اینکه شفافیت و پاسخگویی به مطالبات مردم دو مؤلفه اصلی حکومت دینی است، گفت: مطالبه گری، دفاع از حقوق عامه و حفظ ارزش های انقلاب اسلامی جزو وظایف اصلی دادستان عمومی و انقلاب است.

معاون دادستان مرکز خراسان رضوی، اظهار کرد: در دادسرای ناحیه 6 اولین هدف اصلی ما مبارزه با ناامنی ها و دفاع از حقوق عامه مردم است، طبق ماده 279 قانون مجازات اسلامی تصمیم گرفتیم که اگر فردی به وسیله سلاح سرد یا گرم اقدام به سرقت و ناامنی کند حکم محاربه را برای وی صادر می کنیم و این سیاست آثار خودش را به زودی نشان می دهد.

وی با اشاره به اینکه برخورد با سگ گردانی ها در شهر جزو دستور کار است، بیان کرد: طبقه ماده 618 قانون تعزیرات جمع آوری حیوانات در سطح شهر بر عهده شهرداری است، آوردن حیوانات در بوستان ها علاوه بر اینکه مخل آسایش مردم است، حقوق حیوانات را هم زیر سوال می برد.

در درجه اول بنرهایی را به منظور اطلاع رسانی نصب می کنیم و در مرحله دوم به برخورد با این متخلفان می پردازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفافیت و پاسخگویی به مردم جزو وظایف اصلی دادستان عمومی و انقلاب

شفافیت و پاسخگویی به مردم جزو وظایف اصلی دادستان عمومی و انقلاب