مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 09:452020-09-29سياسي

باز اجتماعی کردن زندانیان، کاهش آسیب ها را در پی دارد


معاون دادستان عمومی و انقلاب بیرجند گفت: اگر کسی سرقت می کند در زندان و پس از زندان به صورت درست و دقیق باز اجتماعی شود، سرقت مجدد توسط او به شدت کاهش می یابد.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون دادستان عمومی و انقلاب بیرجند گفت: اگر کسی سرقت می کند در زندان و پس از زندان به صورت درست و دقیق باز اجتماعی شود، سرقت مجدد توسط او به شدت کاهش می یابد.

علی دادگر، امروز سه شنبه 8 مهرماه در اولین جلسه کارگروه پیشگیری از سرقت خراسان جنوبی، اظهار کرد: بر اساس قوانین، نیروهای بسیج در جرائم مشهود چون همین سرقت می توانند ورود پیدا کرده و موارد را به ضابطین دادگستری اعلام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در راستای کاهش سرقت در خراسان جنوبی می توانیم از کمک نیروهای بسیج با توجه به گشت هایی که دارند، استفاده کنیم.

معاون دادستان عمومی و انقلاب بیرجند تصریح کرد: علاوه بر بسیج از گروه های امر به معروف و ناهیان از منکر نیز می توانیم استفاده کنیم و به کسانی که سهل انگارانه اموال خود را بدون حفاظت رها می کنند، تذکر دهیم.

دادگر با بیان اینکه اگر کسی سرقت می کند در زندان و پس از زندان به صورت درست و دقیق باز اجتماعی شود سرقت مجدد توسط او به شدت کاهش می یابد، ادامه داد: 90 درصد سرقت ها توسط معتادین رخ می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باز اجتماعی کردن زندانیان، کاهش آسیب ها را در پی دارد

باز اجتماعی کردن زندانیان، کاهش آسیب ها را در پی دارد