مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 09:352020-09-29سياسي

تلفن هوشمند برای دانش آموزان نیازمند البرزی تهیه می شود


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز با اشاره به اینکه شیوع کرونا ویروس منجر شده تا بستر آموزش در فضای مجازی فراهم شود، گفت: تمام ظرفیت خود را برای تأمین مایحتاج دانش آموزان البرزی به کار خواهیم گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) به مناسبت آغاز آیین شور عاطفه ها که با هدف تأمین مایحتاج آموزش در بستر شبکه مجازی و تهیه گوشی هوشمند برای دانش آموزان محروم صورت گرفته است، گفت: باید تمام امکانات را بسیج کنیم تا بتوانیم نیازهای آموزشی هوشمند دانش آموزان فاقد امکانات را بر طرف کنیم و این برنامه نقطه عطفی برای استفاده از تمام ظرفیت های موجود است.

و انتظار می رود با همراهی تمام اولیا، دانش آموزان، فرهنگیان و سایر بخش های نیکوکاری این نیاز اساسی دانش آموزان برای استفاده از آموزش مجازی در دوره کوتاهی تامین شود.

محمدی فرد با اشاره به تمهیدات کمیته امداد امام خمینی برای تامین تلفن هوشمند، گفت: کمیته امداد امام خمینی در یک حرکت ملی قراردادهایی با تامین کنندگان گوشی های هوشمند امضا کرده و همچنین در غالب یک هم افزایی کشوری تعهداتی هم برای کمک به این قشر کم برخوردار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلفن هوشمند برای دانش آموزان نیازمند البرزی تهیه می شود

تلفن هوشمند برای دانش آموزان نیازمند البرزی تهیه می شود