مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 08:252020-09-29پزشكي

بستری بودن 18 بیمار مبتلا به کرونا در رامسر/ افزایش مبتلایان به علت مسافرت


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان رامسر از بستری بودن 18 بیمار مبتلا به کرونا در این شهرستان خبر داد و گفت: بدون رعایت پروتکل ها وارد پیک سوم و شرایط بدی خواهیم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در شهرستان رامسر، حمیدرضا مبشری ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به اینکه از اسفند ماه حدود هزار و 420 بیمار در بیمارستان امام سجاد(ع) رامسر بستری شدند که از این تعداد هزار و 265 بیمار ترخیص و 138 بیمار که بخشی از آنان حدود 20 نفر از استان گیلان بودند از دست دادیم و اکنون در بیمارستان رامسر 18 بیمار بستری هستند.

وی با اشاره به اینکه هر روزه پذیرش بیماران سرپایی را نیز داریم، اظهار کرد: حدود 90 نفر نیز در قرنطینه هستند و 137 نفر را نیز چون در ارتباط با این افراد بودند مورد پیگیری قرار داده ایم.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان رامسر تصریح کرد: ما شاهد 3 پیک بوده ایم که پیک  اول آن از اسفند تا فروردین بود که در پیک دوم هم توانستیم ویروس را مهار و مدیریت کنیم.

وی ادامه داد: اما در اوایل تیر که همه مردم نسبت به موضوع بی توجه شده، پروتکل ها رعایت نشد و مسافرت صورت گرفت که در وضعیت قرمز قرار گرفته ایم؛ این وضعیت های قرمز، نارنجی و .

با یک بیمار و یک فوتی می تواند تغییر پذیر باشد که باید توجه لازم را به آن داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری بودن 18 بیمار مبتلا به کرونا در رامسر/ افزایش مبتلایان به علت مسافرت

بستری بودن 18 بیمار مبتلا به کرونا در رامسر/ افزایش مبتلایان به علت مسافرت