مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 07:152020-09-29دانش

225 هزار نفر برای پذیرش در رشته های بدون کنکور دانشگاه ها ثبت نام کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ثبت نام برای پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی در مهرماه سال 1399 از پنجم مردادماه آغاز شده و با توجه به تمدید مهلت ثبت نام، - جدیدترین آمار ثبت نام در دوره پذیرش دانشجو صرفا براساس سوابق تحصیلی نشان می دهد که تاکنون 225 هزار و 430 نفر برای شرکت در این دوره ها ثبت نام کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ثبت نام برای پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی در مهرماه سال 1399 از پنجم مردادماه آغاز شده و با توجه به تمدید مهلت ثبت نام، داوطلبان تا ساعت 24 روز 14 مهرماه 99 برای انتخاب رشته و ثبت نام در این رشته ها فرصت دارند.

طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور تاکنون 225 هزار و 430 نفر برای شرکت در دوره های پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی (مهرماه 1399) ثبت نام کرده اند.

گفتنی است؛ ثبت نام و انتخاب رشته های تحصیلی پذیرش با سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) منحصراً به صورت اینترنتی است و همه داوطلبان و متقاضیان حتی افرادی که در کنکور 99 غایب بوده اند نیز می توانند بر اساس ضوابط و شرایط مندرج دفترچه راهنما به سایت سازمان سنجش به نشانی www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

225 هزار نفر برای پذیرش در رشته های بدون کنکور دانشگاه ها ثبت نام کردند

225 هزار نفر برای پذیرش در رشته های بدون کنکور دانشگاه ها ثبت نام کردند