مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 06:352020-09-29فناوري

سرنوشت ما با آموزش های آنلاین به کجا ختم می شود؟


کرونا بستری ایجاد کرد که زودتر از هر زمانی مجبور شویم به سمت آموزش آنلاین برویم.

اینکه امروز وضعیت آموزش آنلاین در کشور و قم به چه شکلی دنبال می شود و ما را به چه سمتی می برد از مباحثی است که باید بیش از پیش به آن توجه کرد.

- انسان تنوع طلب و جستجوگر در طول تاریخ همواره در پی ارتقاء سطح کیفی زندگی خود بوده و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است.

از جمله نتایج کاوش های بشر یافتن گستره ای فراتر از سطح زندگی بدون تکنولوژی آن به نام اینترنت و فضای مجازی بود که ارتباطات بین افراد را بهبودی و تداوم بخشید.

واژه فضای مجازی که در دهه 1980 وارد ادبیات علمی_ تخیلی شد معنایی متفاوت تر از اینترنت دارد و نباید این دو را با هم اشتباه گرفت، در واقع باید گفت که اینترنت بستری برای توسعه فضای مجازی بوده و اتفاقاتی که اینترنت رخ می دهد در فضای مجازی به وقوع می پیوندد.

آموزش آنلاین در بستر فضای مجازی طی چند دهه اخیر و با رواج استفاده از این فضای مفهومی و فناوری غالب افراد گمان می کنند که فضای مجازی تنها پلی ارتباطی میان کاربران خود ایجاد می کند و تعامل، تبادل ایده، اشتراک گذاری اطلاعات، مشارکت در بحث های سیاسی و اجتماعی و فرهنگی جامعه و بازی کردن و انجام کار را ممکن می سازد اما باید اذعان کرد که بسیاری از فعالیت های شغلی و آموزشی در این گستره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت ما با آموزش های آنلاین به کجا ختم می شود؟

سرنوشت ما با آموزش های آنلاین به کجا ختم می شود؟