مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 05:352020-09-29سياسي

سامانه تصمیم در زاهدان افتتاح شد


با همکاره قوه قضاییه و سازمان بهزیستی سامانه تصمیم در شهرستان زاهدان به بهره برداری رسید - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان ، صبح امروز با حضور مسئولان اداره کل بهزیستی و دادگستری استان سیستان و بلوچستان سامانه تصمیم با هدف مدیریت تقاضای طلاق در شهرستان زاهدان به بهره برداری رسید.

مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان در این مراسم اظهار کرد: با هدف مدیریت رشد تقاضای طلاق و انجام مداخلات روانشناختی مدت دار سامانه تصمیم در شهرستان زاهدان شروع به کار کرد و  از این پس هیچ درخواست طلاقی بدون طی مراحل ثبت در این سامانه قابل رسیدگی در مراجع قضایی نخواهد بود، متقاضیان طلاق پس از ثبت نام کد رهگیری دریافت کرده و بعد از بررسی در این سامانه و ارجاع به مراکز مشاوره ، فرآیند 45 روزه مشاوره آغاز می گردد.

عزیزاله جهان تیغ افزود: در نهایت پس از ارجاع نتایج مشاوره به سامانه تصمیم و تایید طلاق زوجین ، به یکی از مراکز خدمات الکترونیک قضایی ارجاع  و از این دفتر پرونده به دادگاه ارسال می گردد و در صورت انصراف پرونده بسته خواهد شد.

وی بیان کرد: این طرح در حال حاضر تنها در مرکز استان به بهره برداری رسیده است و در آینده نزدیک در شهرستانهای بالای پنجاه هزار نفر جمعیت نیز اره اندازی خواهد شد، د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه تصمیم در زاهدان افتتاح شد

سامانه تصمیم در زاهدان افتتاح شد