موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 05:352020-09-29سياسي

مروری بر کتابی از وحید جلیلی / شهیدان اینقدرها هم نازنین نبودند!


تا آنجا که یادم می آید، شهدا این قدرها هم که حالا می گویند نازنین نبودند! همیشه هم لبخند روی لبشان نبود.

آن قدر مست خدا نبودند که فقر و فساد و تبعیض از یادشان برود و آن چنان از خوف خدا غش نکرده بودند که هیچ خوفی بر دل هیچ کس نیندازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، شهدا برای چه افقی جنگیدند با زیرعنوان جنگی که بود، جنگی که هست عنوان کتابی از وحید جلیلی، یکی از فعالان و صاحب نظران شناخته شده جبهه فرهنگی انقلاب است.

در واقع، این کتاب 80 صفحه ای، مجموعه ای از سخنرانی ها و یادداشت های جلیلی در روزنامه ها و نشریات مختلف است که در 9 بخش گردآوری و تدوین شده است.

وحید جلیلی در شهدا برای چه افقی جنگیدند؟ به بیان آسیب های موجود پیرامون روایت هایی که توسط افراد به ظاهر انقلابی از جنگ ، شهدا و دفاع مقدس وجود دارد، می پردازد.

جنگی که بود جنگی که هست، دفاع مردمی و نهضت فرهنگی، حاشیه ای بر جنگ شهید، شهدا این قدرها هم نازنین نبودند! ارزش جنگ در جنگ ارزش ها، عبور از جنگ یک وجبی ، عملیات مکمّل، یاد شهدا و راه شهدا و پالایشگاه اسلام ناب عناوین فصول 9 گانه این کتاب هستند.

ضدانقلاب های مذهبی در سوگ جنگی که بود جلیلی در فصل اول کتابش به نقد نگاه های خنثی و نوستالژیک به هشت سال دفاع مقدس پرداخته و نوشته: آن روزها که دسته دسته تابوت براد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مروری بر کتابی از وحید جلیلی / شهیدان اینقدرها هم نازنین نبودند!

مروری بر کتابی از وحید جلیلی / شهیدان اینقدرها هم نازنین نبودند!