مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 05:302020-09-29اقتصادي

جهش قیمت به جای جهش تولید


تولیدکنندگان خراسان جنوبی مشکلاتی چون افزایش روزانه قیمت ها، شیوه بازگشت ارز، تصمیمات خلق الساعه و عدم حمایت از تولیدات داخل استان را به عنوان موانع تولید عنوان می کنند.

- جمعی از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی خراسان جنوبی در دیدار با فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، مشکلات خود را طرح کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از مهر، علیرضا خامه زر، رییس کمیسیون مدیریت واردات و توسعه صادرات اتاق بازرگانی بیرجند در این دیدار اظهار کرد: متأسفانه در شاخص های اقتصادی، خراسان جنوبی همواره در کشور در انتهای جدول قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه وضعیت خراسان جنوبی از نظر تولید، صنعت و کشاورزی مطلوب نیست، بیان کرد: این در حالی است که خراسان جنوبی یک استان مرزی و سومین معبر رسمی با کشور افغانستان است.

رییس کمیسیون مدیریت واردات و توسعه صادرات اتاق بازرگانی بیرجند با اشاره به مسائل و مشکلات تجارت با کشور افغانستان، ادامه داد: تحریم ها، رقابت ها، حضور نیروهای فرامنطقه ای، مشکلات انتقال پول، مسائل امنیتی و بحث تعهدات ارزی بر سر راه تجار با کشور افغانستان قرار دارد.

تصمیمات خلق الساعه بیش از تحریم تاجر را با مشکل مواجه می کند خامه رز با بیان اینکه بیش از تحریم های خارجی موانع داخلی تاجر را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهش قیمت به جای جهش تولید

جهش قیمت به جای جهش تولید