مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 05:252020-09-29سياسي

ضرورت استفاده از روش های نوین در حوزه تبلیغ مفاهیم دینی


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با تاکید براینکه مفاهیم تبلیغی باید متناسب با نیاز روز جامعه باشد، استفاده از روش های نوین در حوزه تبلیغ را امری ضروری دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری صبح سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران تبلیغ را هنری جاودانه دانست و گفت؛ مفاهیم تبلیغی باید متناسب با نیاز روز جامعه باشد و امروز استفاده از روش های نوین در حوزه تبلیغ یک امر اجتناب ناپذیر است.

وی با تقدیر از تلاش ها و فعالیت های گروه های تبلیغی و جهادی در بحران های اجتماعی و سواحل استان و با اشاره به وجود برخی محدودیت های مختلف در حوزه فعالیت های فرهنگی و تبلیغی طی چند ماه گذشته و اخیر بخاطر شیوع ویروس منحوس (کووید 19)، اظهار داشت: متأسفانه طی ماه های گذشته و اخیر با شیوع این ویروس منحوس (کووید 19)، محدودیت هایی برای برگزاری برنامه ها و فعالیت های فرهنگی و تبلیغی ایجاد شده است که تحت تأثیر این شرایط است.

وی در ادامه با اشاره به تدبیر هوشمندانه و حکیمانه رهبر عظیم الشان انقلاب حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای (حفظه الله) در خصوص برگزاری مراسم لیالی قدر و عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش، افزود: رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی و درمانی از سوی عزاداران و برنامه ریزی دقیق هیئات مذهب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت استفاده از روش های نوین در حوزه تبلیغ مفاهیم دینی

ضرورت استفاده از روش های نوین در حوزه تبلیغ مفاهیم دینی