مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 05:252020-09-29اقتصادي

مشاورین املاک درباره کاهش نرخ کمیسیون به دیوان عدالت اعتراض می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مصطفی قلی خسروی، رییس اتحادیه مشاوران املاک کشور، ضمن اشاره به کاهش نرخ کمیسیون مشاوران املاک، گفت: - رییس اتحادیه مشاوران املاک کشور گفت: پس از صدور رای کمیسیون نظارت بر اصناف، صنف مشاورین املاک با ارسال نامه ای به دیوان عدالت اداری مراتب اعتراض خود نسبت به تعیین نرخ جدید کمیسیون را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مصطفی قلی خسروی، رییس اتحادیه مشاوران املاک کشور، ضمن اشاره به کاهش نرخ کمیسیون مشاوران املاک، گفت: حدود 2 ماه پیش در جلسه ای در دفتر معاون اول رییس جمهور که با حضور رییس بانک مرکزی و وزیر راه و شهرسازی برگزارشد، آقای جهانگیری دستور نصف شدن نرخ حق کمیسیون مشاوران املاک مسکن را صادر کرد.

رییس اتحادیه مشاوران املاک کشور، در بیان اینکه این دستور با اعتراض صنفی مشاوران املاک روبرو شد، گفت: پس از صادر شدن دستور معاون اول، جلسات و بازدید های میدانی با حضور اعضای صنف مشاوران املاک و سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده شکل گرفت که خروجی آن منتج به تعیین نرخ 0.

3 درصد از ارزش ملک برای هر طرف معامله شد.

*اعتراض مشاورین املاک به دیوان عدالت اداریوی با اشاره به اینکه پس از جلسات صنفی با سازمان حمایت از مصرف کننده، ما مجددا به نرخ 0.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاورین املاک درباره کاهش نرخ کمیسیون به دیوان عدالت اعتراض می کنند

مشاورین املاک درباره کاهش نرخ کمیسیون به دیوان عدالت اعتراض می کنند