مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 05:152020-09-29اقتصادي

آتشی که نمی میرد و طبیعت را می کُشد!


آتش سوزی یکی از فجایع زیست محیطی است که هرازگاهی دریکی از مراتع کشور رخ می دهد و وسعت زیادی از مراتع طبیعی را با خاک یکسان می کند، مراتع طبیعی استان قزوین نیز از این امر مستثنی نیستند و امسال نیز سال بدی را پشت سر گذاشتند.

- ایسنا/قزوین آتش سوزی یکی از فجایع زیست محیطی است که هرازگاهی دریکی از مراتع کشور رخ می دهد و وسعت زیادی از مراتع طبیعی را با خاک یکسان می کند، مراتع طبیعی استان قزوین نیز از این امر مستثنی نیستند و امسال نیز سال بدی را پشت سر گذاشتند.

آتش سوزی یکی از عوامل اصلی اختلال و تغییر در اکوسیستم های طبیعی است، هرساله با گرم شدن هوا در اواخر بهار و تابستان شاهد آتش سوزی مراتع طبیعی در سطح استان قزوین هستیم که بنا به دلایل مختلف مانند وزش بادهای گرم، افزایش دما و عوامل انسانی بخش های ارزشمندی از منابع طبیعی از بین می رود، اما آنچه بیشتر از هر نکته ای دارای اهمیت است افزایش آتش سوزی به دلیل عامل انسانی است.

خسارت 90 میلیارد تومانی آتش سوزی منابع طبیعی قزوین قدرت الله مهدیخانی مدیرکل بحران استان قزوین به ایسنا می گوید: امسال یکی از بدترین سال های استان قزوین در حوزه آتش سوزی منابع طبیعی بود به طوری که طی 6 ماه گذشته 3 هزار هکتار حریق در حوزه منابع طبیعی استان داشتیم که در این میان 2100 هکتار زمین های ملی و 800 هکتار مستث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتشی که نمی میرد و طبیعت را می کُشد!

آتشی که نمی میرد و طبیعت را می کُشد!