مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 04:452020-09-29سياسي

نقش زنان در 14 حوزه دفاع مقدس


یک عضو شورای بانوان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان گفت: زنان در 14 حوزه دفاع مقدس نقش داشته اند برای مثال وقتی به یک شهید نگاه می کنیم حداقل سه زن به او وابسته بوده اند که ازجمله می توان به مادر، - یک عضو شورای بانوان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مطرح کرد: نقش زنان در 14 حوزه دفاع مقدس ایسنا/لرستان یک عضو شورای بانوان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان گفت: زنان در 14 حوزه دفاع مقدس نقش داشته اند برای مثال وقتی به یک شهید نگاه می کنیم حداقل سه زن به او وابسته بوده اند که ازجمله می توان به مادر، همسر و فرزند دختر شهید اشاره کرد.

صاحبه علیزاده در گفت وگو با ایسنا با اشاره به نقش مهم و تأثیرگذار زنان در دفاع مقدس، اظهار کرد: براساس کارهای پژوهشی که انجام داده ایم چهارده حوزه تأثیرگذار نقش زن در دفاع مقدس را استخراج کرده ایم.

وی ادامه داد: طبق پژوهش های انجام شده، زنان در 14 حوزه دفاع مقدس نقش داشته اند برای مثال وقتی به یک شهید نگاه می کنیم حداقل سه زن به او وابسته بوده اند که ازجمله می توان به مادر، همسر و فرزند دختر شهید اشاره کرد.

علیزاده با تأکید بر نقش مؤثر زنان در جبهه های جنگ، بیان کرد: وقتی یک رزمنده در جبهه شرکت می کرد دل مادر و همسرش نگران او بود، اما با تمام اضطراب ها زندگی را در نبود هسرشان مدیریت می کردند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش زنان در 14 حوزه دفاع مقدس

نقش زنان در 14 حوزه دفاع مقدس