مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 04:402020-09-29اقتصادي

توزیع تخم مرغ 12 هزار تومانی از چه زمانی آغاز می شود؟


معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی گفت: اتحادیه مرغ تخم گذار استان قول داده که ظرف یکی، دو روز آینده توزیع تخم مرغ با قیمت مصوب را شروع کند، - معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان خراسان رضوی مطرح کرد توزیع تخم مرغ 12 هزار تومانی از چه زمانی آغاز می شود؟ ایسنا/خراسان رضوی معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی گفت: اتحادیه مرغ تخم گذار استان قول داده که ظرف یکی، دو روز آینده توزیع تخم مرغ با قیمت مصوب را شروع کند، از فردا تحویل را شروع خواهند کرد و ظرف همین هفته در فروشگاه ها نیز عرضه می شود.

علی غفوری مقدم در گفت وگو با ایسنا، در خصوص توزیع تخم مرغ با قیمت مصوب اظهار کرد: در جلسه ستاد تنظیم بازار استان این موضوع مطرح شد، اعضای مختلف، سازمان جهاد کشاورزی استان و مدیرعامل اتحادیه مرغ تخم گذار نیز در جلسه حضور داشتند.

تصمیم بر این شد برنامه ریزی به نحوی انجام شود تا اتحادیه آن دسته از مرغدارانی که امکان تحویل تخم مرغ با قیمت مصوب 12 هزار تومان را دارند، پیگیری کند.

وی افزود: اتحادیه اعلام آمادگی کرد که این کار را انجام دهد و در هماهنگی با جهاد کشاورزی نیز قرار شد مواد اولیه خوراک طیور برای مرغدارانی که در این طرح مشارکت می کنند، تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع تخم مرغ 12 هزار تومانی از چه زمانی آغاز می شود؟

توزیع تخم مرغ 12 هزار تومانی از چه زمانی آغاز می شود؟