مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 04:402020-09-29اقتصادي

شفافیت در فروش اوراق قرضه از راهکارهای مهم کاهش نرخ ارز است


یک عضو کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی، معتقد است: یکی از راهکارهای کاهش نرخ ارز شفافیت در فروش اوراق قرضه است تا شرایطی ایجاد شود که از پولی سازی کسری بودجه خودداری کنیم.

- ایسنا/اصفهان یک عضو کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی، معتقد است: یکی از راهکارهای کاهش نرخ ارز شفافیت در فروش اوراق قرضه است تا شرایطی ایجاد شود که از پولی سازی کسری بودجه خودداری کنیم.

روبرت بگلریان در گفت وگو با ایسنا با اشاره به نرخ دلار و ارز، اظهار کرد: هم اکنون با فضایی که در کشور وجود دارد مسائل اقتصادی کشور روشن است و بحث تحریم و محدودیت در مبادلات ارزی و شرایطی که در کشور و همسایگان به وجود آمده به علاوه عامل روانی سبب شده که نرخ ارز و دلار در کشور به شکل بی سابقه ای بالا برود.

وی افزود: هم چنین حجم عظیم نقدینگی در کشور وجود دارد و دولت های مختلف به دلایل گوناگون در این خصوص کاری انجام نداده اند و نااطمینانی از بازار سبب این مشکلات شده است.

دولت باید سعی کند ذهنیتی در جامعه ایجاد کند که مردم در خصوص سیاست هایی که دولت قصد دارد اتخاذ کند اعتماد و اطمینان خاطر داشته باشند تا نقدینگی را بتوانیم کنترل کنیم.

نماینده مسیحیان ارامنه حوزه جنوب کشور در مجلس، تصریح کرد: در بررسی نقدینگی حجم پول بیشتر از شبه پول شده است که این امر نشان دهنده این است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفافیت در فروش اوراق قرضه از راهکارهای مهم کاهش نرخ ارز است

شفافیت در فروش اوراق قرضه از راهکارهای مهم کاهش نرخ ارز است