مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 04:402020-09-29اقتصادي

مشکل آرد نانوایی ها کماکان باقی است


متاسفانه تعدادی از واحدهای آزاد ما که از سال 98 سهمیه آرد برای آنان مشخص شده  و باید از سامانه خرید کنند، برای خرید سهمیه خود دچار مشکلاتی هستند و به طور مثال نانوایی هایی در سطح شهر وجود دارند که 10 کیسه آرد برای پخت لازم .

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اتحادیه نانوایان مشهد گفت: متاسفانه تعدادی از واحدهای آزاد ما که از سال 98 سهمیه آرد برای آنان مشخص شده  و باید از سامانه خرید کنند، برای خرید سهمیه خود دچار مشکلاتی هستند و به طور مثال نانوایی هایی در سطح شهر وجود دارند که 10 کیسه آرد برای پخت لازم دارند اما پنج کیسه سهمیه آرد به آنان تعلق گرفته است.

مصطفی کشتگر در گفت وگو با ایسنا، در خصوص کمبود آرد در نانوایی ها، اظهار کرد: تاکنون مشکل نانوایی ها حل نشده، کماکان مشکل آرد دارند و برای تامین مابقی آرد خود باید آن را از بازار آزاد با دو تا سه برابر قیمت خریداری کنند و زمانی که آرد را با قیمتی بالاتر خریداری کنند، قاعدتا نمی توانند قیمت مصوب را رعایت نمایند.

وی افزود: بسیاری از واحدهای یارانه ای و نیمه یارانه ای همواره تقاضا دارند تا سهمیه بیشتری برای پخت به آنان تعلق گیرد و برخی از واحدهای آزاد در استان وجود دارد که اصلا آرد ندارند، یعنی واحد صنفی پروانه کسب دارد، اما به این واحد آرد تعلق نگرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل آرد نانوایی ها کماکان باقی است

مشکل آرد نانوایی ها کماکان باقی است