مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 04:202020-09-29اقتصادي

انفجار کرونایی پس از رکوردشکنی سفرهای مردم!


آمارهای تردد وسائل نقلیه در محورهای مواصلاتی کشور در شهریور ماه نشان می دهد که رکورد شکنی سفرهای مردم در این بازه زمانی طی روزها و هفته های گذشته اثر خود را نشان داده و ویروس کرونا هم به گفته مسئولان بهداشتی کشور تقریبا در همه استان ها به وضعیت قرمز و .

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از ایسنا، از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا و ورود آن به کشور تقریبا سفرهای داخلی و خارجی مردم لغو شد و شاهد حداقل ترددها در روزهای پایانی سال گذشته و تعطیلات نوروزی امسال بودیم، همین مساله سبب شد تا شیوع این ویروس بر اساس آمارهای منتشر شده کنترل شده و به تدریج به حداقل برسد اما از همان نیمه فروردین ماه امسال مردم سفرهای خود را به تدریج از سر گرفتند و رفته رفته بر تعداد مسافران بین استانی افزوده شد.

در همین راستا آمارهایی از میزان سفرهای مردم و تردد وسائل نقلیه مختلف در محورهای مواصلاتی بین استانی منتشر شد که نشان می‌داد رابطه معناداری بین این مسافرت‌ها و گسترش شیوع ویروس کرونا دارد.

طبق این آمار و ارقام، از اواخر فروردین ماه تا اواسط اردیبهشت ماه سفرهای بین استانی مردم افزایش یافت و تردد وسایل نقلیه در محورهای برون شهری به بیش از یک میلیون دستگاه و نهایتا به بالای 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انفجار کرونایی پس از رکوردشکنی سفرهای مردم!

انفجار کرونایی پس از رکوردشکنی سفرهای مردم!