موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 04:152020-09-29سياسي

آنچه از حمید جبلی نمی دانید + عکس


چاره ای نیست حمید جبلی، جشن تولد دوست ندارد.

خوشش نمی آید کسی غافلگیرش کند و برایش مهمانی تولدی ترتیب بدهد ولی به هر حال روز 9 مهر ماه سالروز تولد اوست و 62 سالگی خود را در روزگاری کرونایی آغاز می کند؛ - تولدی که البته آخرین تولد او در قرن حاضر است.

ما هم در ایسنا به عقیده او احترام می گذاریم و به جای یادداشت تولد یا گپ و گفت های مرسوم این چنینی، به بخشی از فعالیت هایش که کمتر به آن پرداخته شده و بیشتر مورد علاقه اوست، نگاهی می اندازیم.

حمید جبلی چه کاره است؟ واقعیتش این است که پاسخ دادن به این پرسش چندان ساده نیست چون هنرمند مورد نظر ما که همچنان کودکی 62 ساله است، هنوز تصمیم نگرفته وقتی بزرگ شد، چه کاره شود و مساله بعدی اینجاست که او بزرگ نمی شود! این هنرمند شیرین و مصاحبه گریز، هم بازیگر است، هم کارگردان، هم صداپیشه است، هم عکاس، هم نقاش، هم مجسه ساز است و هم استاد دانشگاه و البته نویسنده.

شاید بهترین توصیف این باشد که او کودکی کنجکاو است که به هر گوشه ای سرکی می کشد و به هر تجربه ای دست می زند تا بخشی از این جهان شگفت انگیز را کشف کند.

ولی ما در این نوشتار نمی خواهیم از نمایشگاه های نقاشی او که با نام کابوس های شیرین برپا شد حرفی بزنیم، خیال هم نداریم درباره دو فیلمش پسر مریم و خواب سفید چیزی بگوییم یا مثلا فعالیت هایش را در زمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه از حمید جبلی نمی دانید + عکس

آنچه از حمید جبلی نمی دانید + عکس