مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 21:202020-09-28پزشكي

تنها در این صورت، کرونا تهدیدمان نمی‎ کند


رییس مرکز بهداشت خوزستان با اشاره به کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: اگر رفتارها را تغییر ندهیم و میزان رعایت همه دستورالعمل ها یعنی استفاده از ماسک، - ایسنا/خوزستان رییس مرکز بهداشت خوزستان با اشاره به کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: اگر رفتارها را تغییر ندهیم و میزان رعایت همه دستورالعمل ها یعنی استفاده از ماسک، شستشوی مرتب دست ها و ضدعفونی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی به 95 درصد نرسد، کارها بی نتیجه خواهد بود.

دکتر سیدمحمد علوی در نشست خبری که دوشنبه شب (7 مهرماه) در دانشگاه جندی شاپور اهواز برگزار شد، اظهار کرد: همان طور که انتظار می رفت فصل پاییز همراه با فعالیت مجدد بیماری کرونا شد.

البته زمانی که به افزایش موارد بیماری در کشور نگاه می کنیم، باید به اتفاقاتی که در دو سه هفته قبل رخ داده نیز برگردیم؛ زمانی که اوج بیماری رخ می دهد باید ببینیم دو سه هفته قبل چه کاری انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: مثلا زمانی که در تبریز موارد بیماری بالا رفت، مربوط به زمانی بود که دو سه هفته قبل از آن تیم فوتبال تراکتور در جام حذفی قهرمان شده بود و مردم در خیابان ها شادی کردند و پروتکل های بهداشتی را رعایت نکردند و بنابراین آمار ابتلا در تبریز پس از مدتی افزایش یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها در این صورت، کرونا تهدیدمان نمی‎ کند

تنها در این صورت، کرونا تهدیدمان نمی‎ کند