مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 20:452020-09-28سياسي

گلایه های امام جمعه موقت ورامین از برخی مدیران اجرایی شهرستان


اگر اتفاق و حادثه ای در ورامین رخ دهد و نردبان 56 متری که بودجه آن سه سال پیش پرداخت شده و امروز به دلیل عدم همت برخی مسؤولان و عدم اجرای تعهدات، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی امام جمعه موقت ورامین ظهر دوشنبه در دیدار با مدیرعامل آتش نشانی شهرستان که به مناسبت 7 مهر ماه و سالروز این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: معنا ندارد از سال 1396 تاکنون با وجود پرداخت اولیه هزینه خرید نردبان 56 متری آتش نشانی همچنان این موضوع به سرانجام نرسیده است.

وی ادامه داد: امروز اگر اتفاق ناگواری در ساختمان های بلند مرتبه ورامین بیافتد ، با نبود امکاناتی نظیر نردبان 56 متری، چه کار می خواهیم بکنیم.

امام جمعه موقت ورامین افزود: سال 1396 بودجه قابل توجهی برای خرید نردبان 56 متری برای ورامین پرداخت شده و امروز به دلیل عدم همت برخی مسؤولان و عدم اجرای تعهدات، هنوز این تجهیزات به ورامین نرسیده است.

حجت الاسلام محمودی خاطرنشان کرد:️ هشدار می دهم اگر اتفاقی در ورامین رخ دهد و این امکانات که با همدلی و همراهی برخی مسؤولان اجرایی می توانست در شهر ورامین در خدمت رسانی در حوادث غیرمترقبه به کار گرفته شود نباشد، تمام مدیرانی که در این زمینه کوتاهی کرده و می کنند باید پاسخگو باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه های امام جمعه موقت ورامین از برخی مدیران اجرایی شهرستان

گلایه های امام جمعه موقت ورامین از برخی مدیران اجرایی شهرستان