مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 20:202020-09-28سياسي

بعضی خودفروخته ها مثل اکبر گنجی دنبال تخریب سپاه بودند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو به نقل از قدس آنلاین، انتشار یک فایل صوتی توسط بی بی سی درباره یک جلسه تقریبا محرمانه از فرماندهان سپاه در دوران دفاع مقدس، - سردار کوثری اکبر گنجی را فردی خودفروخته توصیف کرد و گفت: وی یک روز هم توی جنگ نیامد و فقط دو به هم زنی می کرد.

سال 65 از وزارت ارشاد نامه ماموریت گرفت بعد هم به عنوان رایزن فرهنگی از طرف ارشاد به ترکیه رفت و آنجا هم به دلایل کار هایی که کرد دستگیر و زندانی شد بعد هم که در سال های بعد به آمریکا پناهنده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو به نقل از قدس آنلاین، انتشار یک فایل صوتی توسط بی بی سی درباره یک جلسه تقریبا محرمانه از فرماندهان سپاه در دوران دفاع مقدس، اگرچه در ابتدا برخی توجهات را به خود معطوف داشت و عده ای را به این شک انداخت که فرماندهان سپاه در آن زمان دچار اختلافات جدی بوده اند اما طولی نکشید که با روشن شدن ابعاد این موضوع، دریچه جدیدی به دوران دفاع مقدس کشوده شد که خود زاویه ای جدید را برای دیدن فرهنگ دفاع مقدس پدید آورد.

بی بی سی این فایل را به نام کودتای خزنده در سپاه منتشر کرد اما اکنون فرماندهان سپاه می گویند نه تنها هیچ کودتایی درکار نبود بلکه اینگونه جلسات یک رسم معمول بین رده های فرماندهی و حتی مراتب پایین تر بود که در آن به ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بعضی خودفروخته ها مثل اکبر گنجی دنبال تخریب سپاه بودند

بعضی خودفروخته ها مثل اکبر گنجی دنبال تخریب سپاه بودند