مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 20:152020-09-28سياسي

توجه خاص آموزش و پرورش به تربیت دینی دختران


مشاور عالی وزیر آموزش و پرورش و دبیر ستاد همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش گفت: در برنامه ریزی های کلان در موضوع تربیت دینی دختران با همکاری حوزه علمیه خواهران یکی از اولویت های این ستاد است.

- ایسنا/قم مشاور عالی وزیر آموزش و پرورش و دبیر ستاد همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش گفت: در برنامه ریزی های کلان در موضوع تربیت دینی دختران با همکاری حوزه علمیه خواهران یکی از اولویت های این ستاد است.

علیرضا حاجیان زاده در نشست مشترک اعضای کارگروه های تخصصی ستاد فوق در مدرسه علمیه معصومیه قم اظهار داشت: با توجه اهمیت موضوع تربیت دختران دانش آموز کارگروه تخصصی خواهران در ستاد همکاری ها تشکیل شده و در برنامه ریزی های کلان موضوع تربیت دینی دختران با همکاری حوزه علمیه خواهران یکی از اولویت های ستاد همکاری هاست.

حاجیان زاده با قدردانی از اهتمام مدیر حوزه های علمیه به عنوان رییس عالی ستاد همکاری ها از برنامه های این ستاد گفت: حمایت ارکان ستاد همکاریها از اعضای کمیته های تخصصی یک فرصت است و امیدواریم نهایت همکاری های فکری و اندیشه ورزانه را برای اثر بخشی برنامه ها داشته باشند.

مشاور عالی وزیر آموزش و پرورش رویکرد راهبردی مدیرحوزه های علمیه را زمینه ساز تحول در عرصه تعلیم و تربیت دانست و افزود: از معاونت ها و مراکز درخواست کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه خاص آموزش و پرورش به تربیت دینی دختران

توجه خاص آموزش و پرورش به تربیت دینی دختران