مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 20:102020-09-28سياسي

40 پیشکسوت عرصه دفاع مقدس در خاتم تجلیل شدند


آیین تجلیل از 40 پیشکسوت عرصه دفاع مقدس امشب در حسینیه صاحب الزمان (عج) هرات و در جوار آرامگاه شهید گمنام به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس برگزار شد.

- یزدـ آیین تجلیل از 40 پیشکسوت عرصه دفاع مقدس امشب در حسینیه صاحب الزمان (عج) هرات و در جوار آرامگاه شهید گمنام به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد میر بهبودی، فرماندار خاتم، دوشنبه شب در مراسم تجلیل از یادگاران هشت سال دفاع مقدس شهرستان خاتم اظهار داشت: شهدای هشت سال دفاع مقدس و تمامی ایثارگران و خانواده های گرانقدری که در عرصه های مختلف با روحیه ایثار و تا پای جان به دفاع از کشور، حقوق مردم و حفظ عزت و سربلندی ایران اسلامی پرداخته اند، الگوهایی ارزشمند در جامعه هستند.

وی عنوان کرد: دفاع مقدس بخشی از هویت ملی و نقطه عطف انقلاب اسلامی است، جریانی که مردم عزیز و همه گروه ها را برای جهاد و ایستادگی در کنار هم قرار داد.

میربهبودی بیان کرد: ارزش های مهمی از جمله ایمان، شجاعت، همدلی، ایستادگی و توکل به عنوان شاخص های به جای مانده از هشت سال دفاع مقدس هستند و الگویی امیدبخش و سازنده در تاریخ کشور به شمار می روند که می توان با بهره گیری از این ارزش ها در عرصه های مختلف خوش درخشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 پیشکسوت عرصه دفاع مقدس در خاتم تجلیل شدند

40 پیشکسوت عرصه دفاع مقدس در خاتم تجلیل شدند