مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 19:352020-09-28اقتصادي

ذوب آهن اصفهان، ساختمان سازی در افغانستان را متحول خواهد کرد


رییس اتاق بازرگانی پکتیای افغانستان و هیات همراه از خط تولید ذوب آهن اصفهان بازدید و با مدیر بازاریابی و صادرات شرکت ذوب آهن در خصوص توسعه همکاری های دو جانبه دیدار و گفت وگو کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از شرکت ذوب آهن اصفهان، رییس اتاق بازرگانی پکتیای کشور افغانستان و هیات همراه 27 شهریور ماه از خط تولید ذوب آهن اصفهان بازدید و با مدیر بازاریابی و صادرات شرکت ذوب آهن در خصوص توسعه همکاری های دو جانبه دیدار و گفت وگو کردند.

دکتر علمیار، هدف از بازدید از ذوب آهن را توسعه داد و ستد و همچنین استفاده از تخصص و پتانسیل ذوب آهن اصفهان در کشور افغانستان عنوان کرد و گفت: تنوع و کیفیت محصولات ذوب آهن اصفهان زبانزد است و با توجه به قدمت این شرکت در توسعه صنعت فولاد در ایران این بازدید صورت گرفت.

رییس اتاق بازرگانی پکتیای افغانستان افزود: با گفت وگوهای صورت گرفته این همکاری بیشتر خواهد شد تا مردم افغانستان نیز بتوانند از محصولات بی نظیر ذوب آهن اصفهان استفاده کنند.

وی ریل را محصول فولادی استراتژیک دانست و گفت: تولید ریل نیازمند تخصص، تجربه و مهارت است که ذوب آهن اصفهان به خوبی به آن دست یافته و می تواند نیاز خود و کشورهای منطقه را با تولید این محصول بر آورده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوب آهن اصفهان، ساختمان سازی در افغانستان را متحول خواهد کرد

ذوب آهن اصفهان، ساختمان سازی در افغانستان را متحول خواهد کرد