مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 18:352020-09-28سياسي

از دیدار فرمانده سپاه کربلا با رتبه برتر کنکور تا دلتنگی برای دیدار با رهبر انقلاب


فرمانده سپاه کربلا امروز مهمان خانواده علیرضا چلابیان دارنده رتبه دوم کنکور انسانی امسال بود که دغدغه این نخبه علمی و خانواده اش دیدار مجدد رهبر معظم انقلاب اسلامی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، سرهنگ سیاوش مسلمی عصر امروز در دیدار با دانش آموز نخبه علیرضا چلابیان دارنده رتبه دوم کنکور 1399 در گروه آزمایشی علوم انسانی و خانواده فرهنگی اش، اظهار کرد: جوانان این مرز و بوم در همه عرصه ها به ویژه علم و دانش پیشتاز هستند و این مؤلفه از بارزترین نشانه های اقتداربخشی و اعتلای انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب اسلامی به نسل جوان کشورمان افتخار می کنند، افزود: نسل جوان کشورمان بسیار توانمند و مقتدر هستند و در عرصه های مختلف سرآمد خواهند بود.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه رتبه‎های خوبی از سوی دانش آموزان بسیجی در شهرهای مختلف کسب شده است، تصریح کرد: با اطمینان می توان گفت برای موفقیت و تربیت فرزند صالح و ارزشمند زحمات زیادی توسط پدر و مادر کشیده شده هر چند علیرضا چلابیان نه تنها در عرصه علم و دانش بلکه در زمینه بسیج هم نمونه است.

این مسؤول با اعلام وجود جوانان کشورمان در جبهه هشت سال دفاع مقدس و افتخارآفرینی در جبهه دفاع از حریم اهل بیت، یادآور شد: در ایام جنگ تحمیلی هم جوانان کشورمان در سنگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از دیدار فرمانده سپاه کربلا با رتبه برتر کنکور تا دلتنگی برای دیدار با رهبر انقلاب

از دیدار فرمانده سپاه کربلا با رتبه برتر کنکور تا دلتنگی برای دیدار با رهبر انقلاب