مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 18:202020-09-28سياسي

تبیین و روشنگری رمز اصلی شکست فتنه ها است


نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: تبیین و روشنگری رمز اصلی شکست فتنه ها است و هرگاه این نقش کمرنگ شود شاهد شکل گیری فتنه های جدید خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر آیت الله علی اسلامی بعدازظهر دوشنبه در نشست صمیمی با جمعی از اصحاب رسانه که به مناسبت هفته دفاع و به همت سازمان بسیج رسانه برگزار شد، اظهار کرد: با نگاهی به تاریخ صدر اسلام شاهد این هستیم که علمای یهود مورد نکوهش قرار می گیرند و در قرآن نیز در رابطه با آن توضیح داده شده است.

وی افزود: کتمان صفات پیغمبر خاتم (ص) و همچنین عدم تبیین، روشنگری و آگاه نکردن مردم دو علت شاخصی است که قرآن از آن به عنوان دلایل نکوهش علمای یهود یاد می کند.

امام جمعه تاکستان تصریح کرد: وظیفه عمده بسیج رسانه تبیین و آگاهی بخشی به مردم است و باید بپذیریم اگر روشنگری به درستی انجام می شد شاهد بخش عمده ای از مشکلات امروز در کشور نبودیم.

وی اضافه کرد: تنویر افکار عمومی تنها وظیفه یک قشر نیست بلکه همه اقشار در حد توان خود باید به افزایش و عمق بخشی به بینش مردم کمک کنند اما دراین بین نقش رسانه ها و علما بیش ازپیش است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: تبیین نیز باید بر اساس دو اصل مهم مواضع نظام و راهبردهای تعیین شده از سوی ولی فقیه صورت بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین و روشنگری رمز اصلی شکست فتنه ها است

تبیین و روشنگری رمز اصلی شکست فتنه ها است