مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 17:552020-09-28سياسي

قدردانی فرمانده ارتش از مولفان مجموعه پنج جلدی روایت های ماندگار دفاع مقدس


امیر سرلشکر موسوی در آیین رونمایی از پنج جلد کتاب با عنوان «روایت های ماندگار دفاع مقدس» که صبح امروز در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) برگزار شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی امیر سرلشکر موسوی در آیین رونمایی از پنج جلد کتاب با عنوان روایت های ماندگار دفاع مقدس که صبح امروز در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) برگزار شد، از مولفان این مجموعه ارزشمند قدردانی کرد.

موسوی با اشاره به اهمیت نشر و ترویج فرهنگ دفاع مقدس و جلوگیری از تحریف این گنجینه عظیم، اظهار داشت: بنده مطلع هستم که در گردآوری این مجموعه با چه سختی ها، موانع و مشکلاتی مواجه بودید و با تکیه بر همت والا و پافشاری این کار را ادامه و امروز به رونمایی از این 5 جلد کتاب منجر شده است.

وی افزود: البته تاکنون 60 جلد از این مجموعه ارزشمند که به عنوان شناسنامه ارتش در دروان دفاع مقدس محسوب می شود توسط فرماندهان، استادان و پیشکسوتان آجا جمع آوری شده است.

که من به خاطر این کار بزرگ و ارزنده از تک تک استادان، فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس که در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جهت تدوین این مجموعه مستقر شدند تشکر و قدردانی می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی فرمانده ارتش از مولفان مجموعه پنج جلدی روایت های ماندگار دفاع مقدس

قدردانی فرمانده ارتش از مولفان مجموعه پنج جلدی روایت های ماندگار دفاع مقدس