مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 17:402020-09-28سياسي

مجلس فردا در مورد رزم حسینی تصمیم می گیرد


فردا نمایندگان مجلس شورای اسلامی بررسی صلاحیت و برنامه های علیرضا رزم حسینی وزیر پیشنهادی برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت را در دستور کار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز سه شنبه برنامه های علیرضا رزم حسینی وزیر پیشنهادی برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت را بررسی و درباره تصدی وی بر این وزارتخانه تصمیم گیری می کنند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی بررسی صلاحیت و برنامه های علیرضا رزم حسینی را در دستور کار دارند.

بر اساس رویه اجرا شده در جلسات رای اعتماد وزرا، ابتدا گزارش کمیسیون صنایع و معادن درباره وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت قرائت می شود.

پس از آن دو نماینده مخالف و دو نماینده موافق هر کدام به مدت 15 دقیقه در مورد برنامه ها و صلاحیت وزیر پیشنهادی نظرات خود را مطرح خواهند کرد.

در ادامه به علیرضا رزم حسینی بعنوان وزیر پیشنهادی صمت نیز 30 دقیقه زمان داده خواهد شد تا در دفاع از برنامه های خود صحبت کند.

وزارت صنعت معدن و تجارت اهمیت غیرقابل انکاری در تامین نیازهای معیشتی و تولید کشور و تحقق شعار جهش تولید در شرایط کرونایی دارد.

از سوی دیگر در سال های اخیر تحریم های یکجانبه آمریکا فشارهای زیادی در قالب سیاست فشار حداکثری علیه ملت ایران اعمال کرده و وزارت صنعت مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس فردا در مورد رزم حسینی تصمیم می گیرد

مجلس فردا در مورد رزم حسینی تصمیم می گیرد