مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 17:352020-09-28ورزشي

جذب 309 نفر در آزمون استخدامی ذوب آهن اصفهان


شرکت ذوب آهن به­ منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود، بر اساس مصوبه 5-10 مورخ 1399/4/24 هیأت مدیره شرکت، اقدام به جذب تعداد 309 نفر از واجدین شرایط در مشاغل اپراتوری و کارشناسی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان، این شرکت به­ منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود، بر اساس مصوبه 5-10 مورخ 1399/4/24 هیأت مدیره شرکت، اقدام به جذب تعداد 309 نفر از واجدین شرایط در مشاغل اپراتوری و کارشناسی می کند.

داوطلبان می توانند در صورت دارا بودن شرایط لازم براساس این اطلاعیه و جدول­ های پیوست، نسبت به ثبت نام اقدام تا پس از برگزاری آزمون کتبی علمی، ارزیابی مهارتی و مصاحبه برای مشاغل اپراتوری، ارزیابی شایستگی و مصاحبه برای مشاغل کارشناسی، انجام معاینات طب صنعتی جهت سنجش سلامت، توانایی جسمی و ویژگی­ های روانشناختی و طی مراحل گزینش، نسبت به جذب نفرات برگزیده به ­صورت قرارداد موقت، براساس ضوابط قانون کار و تأمین اجتماعی اقدام شود.

 با توجه به اینکه آزمون­ ها، تحلیل نتایج، تعیین محل فعالیت و عنوان شغلی پذیرفته­ شدگان نهایی براساس گروه امتحانی انتخاب شده توسط داوطلب در زمان ثبت نام انجام می­ شود، لازم است داوطلبان با دقت و با توجه به شایستگی، علاقه، جدول نیازها و شرایط اعلام شده، نسبت به انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 309 نفر در آزمون استخدامی ذوب آهن اصفهان

جذب 309 نفر در آزمون استخدامی ذوب آهن اصفهان