مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 17:352020-09-28ورزشي

لیگ دسته دوم فوتسال کشور؛ تساوی الغدیر و شکست آروین قالا معادلات را پیچیده کرد


در روز سوم مرحله نخست لیگ دسته دوم فوتسال کشور الغدیر اردبیل به تساوی و آروین قالا به شکست رضایت دادند تا معادلات صعود این گروه پیچیده شود.

- در دیدارهای روز سوم تیم فوتسال آروین قالا ماکو که دو پیروزی را به دست آورده بود با نتیجه 4 بر 3 مقابل شهید کیان قعرنشین شکست خورد.

در روزی که اروم آلیاژ ارومیه، استراحت، الغدیر اردبیل و عقاب تبریز به نتیجه 3 بر 3 و مساوی رضایت دادند تا عقاب نیز اولین امتیاز خود را کسب کند.

با نتایجی که در روز سوم بازی ها رقم خورد، چینش امتیازات با تنوع و فاصله کم روبرو شد تا تقریباً اکثر تیم ها شانس صعود داشته باشند، آروین قالا ماکو که می توانست امروز صعود خود را قطعی کند، باید منتظر روز آخر رقابت ها باشد و تمامی دیگر تیم ها حاضر تحت شرایحی امکان صعود را خواهند داشت.

فصل جدید این رقابت ها که قرار بود اسفند ماه سال 98 استارت بخورد پس از کش و قوس های فراوان به دلیل شیوع ویروس کرونا از امروز به صورت مجتمع در شش گروه و به میزبانی شش شهر آغاز شد که اردبیل نیز میزبان برگزاری رقابت های گروه سوم این مسابقات است.

در گروه سوم بازی ها، تیم های فوتسال الغدیر اردبیل، شهید کیان پارس آباد، اروم آلیاژ ارومیه، عقاب تبریز و آروین قالا ماکو حضور دارند و برای صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت ها از 5 لغایت 9 مهر ماه در سالن تختی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ دسته دوم فوتسال کشور؛ تساوی الغدیر و شکست آروین قالا معادلات را پیچیده کرد

لیگ دسته دوم فوتسال کشور؛ تساوی الغدیر و شکست آروین قالا معادلات را پیچیده کرد