مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 17:352020-09-28اقتصادي

پیش بینی صید 170 تن ماهی گرمابی از سد سلمان فارسی قیروکارزین


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قیروکارزین گفت: با آغاز صیادی از دریاچه سد سلمان فارسی پیش بینی می شود، 170 تن ماهی گرمابی از این دریاچه صید و روانه بازار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قیروکارزین، مهدی همتی طی بازدید از سد سلمان اظهار داشت : عملیات صیادی از دریاچه سد سلمان فارسی قیروکارزین با استفاده از هفت گروه صیادی عضو تعاونی صیادان، تا پایان آذر ماه آتی ادامه خواهد داشت.

وی افزود : واحد شیلات مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان قیروکارزین با هماهنگی مدیریت شیلات و امور آبزیان سازمان جهاد کشاورزی استان فارس پس از پایش های انجام شده نسبت به معرفی گروه های صیادی به اداره محیط زیست اقدام و مجوز صیادی صادر نموده است.

مدیر جهادکشاورزی قیروکارزین ادامه داد : پس از آبگیری سد سلمان فارسی قیروکارزین در سال 1388 شرکت تعاونی صیادی قره آغاج با بیش از 40 نفر عضو در قیروکارزین تاسیس شده است و باید گفت صیادی از این دریاچه قدمت 11 ساله دارد.

همتی اضافه کرد : دریاچه سد سلمان فارسی قیروکارزین، با مساحت مفید قریب به 38 میلیون و 500 هزار مترمربع اصلی ترین منبع آبی شهرستان قیروکارزین در تامین سالیانه بیش از 150 تن گوشت ماهی است.

همتی به انواع ماهیان قابل صید از این دریاچه مانند انواع کپور معمولی، آمور و گونه های بومی با نام های محلی سرخه، شکاری، لجن خوار، س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی صید 170 تن ماهی گرمابی از سد سلمان فارسی قیروکارزین

پیش بینی صید 170 تن ماهی گرمابی از سد سلمان فارسی قیروکارزین