مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 17:302020-09-28سياسي

جهانگیری: بسیاری از مشکلات با روحیه امیدواری، همدلی و انسجام قابل حل است


جلسه دیدار اعضای مجمع نمایندگان مردم استان گلستان در مجلس شورای اسلامی با معاون اول رییس جمهور عصر دوشنبه(7 مهر) برگزار شد.

- جلسه دیدار اعضای مجمع نمایندگان مردم استان گلستان در مجلس شورای اسلامی با معاون اول رییس جمهور عصر دوشنبه(7 مهر) برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری در این جلسه با اشاره به شرایط سخت بودجه و محدودیت های منابع درآمدی کشور، گفت: در شرایط سخت و دشوار با روحیه امیدواری، هماهنگی، همدلی و انسجام بسیاری از مشکلات قابل حل است.

وی، استان گلستان را استانی پراهمیت برای کشور برشمرد و اظهار کرد: استان گلستان استانی است که از هر نظر پشتوانه ای مهم برای کشور است و با وجود اقوام و مذاهب مختلف در این استان، شاهد انسجام بسیار خوب در بین مردم و مسئولین هستیم.

معاون اول رییس جمهوری با اشاره به طرح ملی زهکشی 280 هزار هکتار از اراضی استان گلستان، خاطرنشان کرد: تاکنون 80 هزار هکتار از اراضی این استان زهکشی شده که امیدوارم این طرح ملی با سرعت بیشتر تکمیل و نهایی شود.

جهانگیری هم مرز بودن استان گلستان با کشور ترکمنستان را یکی از مزیت های مهم استان برشمرد و گفت: تجارت مرزی می تواند یکی از کانون های توسعه استان باشد و باید اقدامات لازم برای بازگشایی کامل مرز و توسعه مبادلات تجاری میان استان گلستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانگیری: بسیاری از مشکلات با روحیه امیدواری، همدلی و انسجام قابل حل است

جهانگیری: بسیاری از مشکلات با روحیه امیدواری، همدلی و انسجام قابل حل است