مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 16:202020-09-28سياسي

پیروزی در جنگ کنونی نیازمند بهره گیری از مدل دفاع مقدس است


جانشین فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه دفاع مقدس گنجینه ای ارزشمند محسوب می شود، گفت: پیروزی در جنگ همه جانبه کنونی نیازمند بهره گیری از مدل دفاع مقدس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ حسین محمدرضایی شامگاه دوشنبه در آیین تجلیل از جهادگران برتر دانشگاهی در بابلسر با بیان اینکه دوران دفاع مقدس گنجینه ارزشمندی برای ما محسوب می شود و باید از آن نهایت استفاده را برد، افزود: با همه توانمندی که کشور عراق داشت و تحت حمایت مجامع جهانی قرار داشت، اما جمهوری اسلامی پیروز میدان نبرد بوده است.

وی با بیان اینکه شرایط کشور در آغاز جنگ تحمیلی افزود: این در حالی است که اوضاع در کشور عراق کاملاً آماده بود و در زمان تحمیل جنگ علیه ایران، به ازای هر یک میلیون نفر جمعیت یک لشکر پیاده و مکانیزه در این کشور وجود داشت.

سرهنگ محمدرضایی، با بیان اینکه حمایت اتحادیه عرب، آمریکایی ها، کشورهای منطقه و غیره از کشور عراق در جنگ ملموس بود اما نتیجه به نفع کشور ما رقم خورد، افزود: دشمنان می خواستند جلوی صدور انقلاب را بگیرند اما به فرمایش حضرت امام راحل، در دوران جنگ انقلاب اسلامی صادر شده است.

جانشین فرمانده سپاه کربلا با اظهار اینکه دوران دفاع مقدس با محوریت جوانان کارها انجام می شد، افزود: در حال حاضر نیز درگیر جنگ ترکیبی هستیم که در عرصه های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی در جنگ کنونی نیازمند بهره گیری از مدل دفاع مقدس است

پیروزی در جنگ کنونی نیازمند بهره گیری از مدل دفاع مقدس است