مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 15:452020-09-28اقتصادي

ارائه خدمات تخصصی آزمایشگاهی آب، خاک و کود به کشاورزان و باغداران آذربایجان غربی


رییس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی از ارائه خدمات تخصصی آزمایشگاهی آب، خاک و کود به کشاورزان و باغداران استان با ارائه راهکارهای تخصصی توسط مرکز خدمات تخصصی پژوهشی مواد غذایی و شیمیایی واحد با ارائه 10 درصد تخفیف به مناسبت چهلمین سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه امین رستم زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرکز جهاد دانشگاهی استان با کادر متخصص دارای مجهزترین و به روزترین دستگاه های تجزیه ای است که آماده ارائه خدمت در زمینه های آنالیز خاک، آب، کود، گیاه، مشاوره و توصیه کودی جهت افزایش عملکرد و بهبود کیفیت محصولات کشاورزی است.

   وی ادامه داد: مرکز خدمات تخصصی انواع مختلف خدمات آزمایشگاهی  از جمله تجزیه خاک، تجزیه آب،  تجزیه گیاه و میوه، تجزیه کود، اندازه گیری سموم در گیاهان، ارزیابی تناسب اراضی برای احداث باغات وگلخانه و سایر واحدهای تولیدی، ارایه توصیه های کودی براساس آنالیز برای مدیریت بهینه تغذیه مزارع و باغات به تمامی شهروندان و  انواع مراکز صنعتی و کشاورزی و نهادها و دستگاه های اجرایی را ارائه می کند.

رییس  جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی در خصوص تجهیزات و تخصص مورد نیاز برای اخذ این مجوز، ادامه داد: مرکز خدمات تخصصی جهاددانشگاهی با دارا بودن دستگاه های مدرن و بروز و متخصصا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات تخصصی آزمایشگاهی آب، خاک و کود به کشاورزان و باغداران آذربایجان غربی

ارائه خدمات تخصصی آزمایشگاهی آب، خاک و کود به کشاورزان و باغداران آذربایجان غربی