مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 15:352020-09-28ورزشي

هرمزگان باید کانون ورزش های دریایی باشد


هرمزگان باید کانونی برای ورزش های دریایی در کشور و توسعه ظرفیت های دریایی در حوزه ورزش باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی مستجاب الدعوه عصر امروز در یک گفت وگوی خبری اظهار کرد: استان هرمزگان با دارا بودن ساحل وسیع و گسترده و جزایری مطلوب برای توسعه ورزش های دریایی می تواند کانون ورزش های مختلف باشد که هم در المپیک و هم در رقابت های آسیایی دارای مدال است.

وی با بیان این که سهم از ورزش های دریایی باید بسیار بیشتر از وضعیت موجود باشد، افزود: مشارکت در توسعه ورزش های دریایی به عنوان ایفای یک مسؤولیت اجتماعی از سوی دستگاه های مختلف نیز می تواند پیگیری شود تا از ظرفیت ساحل به نحو مطلوب تری استفاده شود.

سرپرست فدراسیون نجات غریق خاطرنشان کرد: در زمینه استفاده از سواحل به عنوان بخش های گردشگری نیز هیأت نجات غریق می تواند بازوی تأمین نیازهای مرتبط با سالم سازی ساحل باشد و ما در این زمینه نیز آماده همکاری هستیم.

مستجاب الدعوه ادامه داد: استان هرمزگان ورزشکاران خوبی در زمینه نجات غریق دارد و در رقابت های منطقه ای و ملی شاهد درخشش خوبی از سوی ورزشکاران این استان هستیم و انتظار این است که شمار ورزشکاران حرفه ای این رشته و همین طور بیمه شدگان آن افزایش یابد و برنامه ریزی برای این منظور باید با جدیت بیشتری پیگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرمزگان باید کانون ورزش های دریایی باشد

هرمزگان باید کانون ورزش های دریایی باشد