مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 15:352020-09-28اقتصادي

خام فروشی بر اقتصاد کشور ضربه وارد می‎کند


فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان، گفت: خام فروشی در حوزه تولید می تواند زیان آور باشد لذا ضرورت تولید در کشور باید موردتوجه قرار بگیرد که صادرات بیشتری داشته باشیم.

- ایسنا/کردستان فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان، گفت: خام فروشی در حوزه تولید می تواند زیان آور باشد لذا ضرورت تولید در کشور باید موردتوجه قرار بگیرد که صادرات بیشتری داشته باشیم.

سردار سید صادق حسینی امروز(7 مهرماه) در گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس و یادواره شهدای پیشمرگان مسلمان کرد اصناف و بازار استان کردستان که در سازمان صنعت و معدن برگزار شد، اظهار کرد: اساس انقلاب اسلامی بر مبنای تأمین نیازمندی ها، رفاه و آسایش مردم و اجرای عدالت در جامعه است لذا ریشه اصلی جنگ نیز بر این اساس بود.

وی افزود: برای پیشگیری از پیشرفت انقلاب ما شاهد جنگ ناخواسته ای بودیم که نیروهای زیادی را از دست دادیم اما به که بابرکت حضور آگاهانه مردم و هدایت امام خمینی (ره) برگرفته از آموزه های اسلام آن بحران را با همه شرایط سخت پشت سر گذاشتیم.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان، بیان کرد: پایان جنگ حقانیت ملت ایران ثابت شد و شکست دشمن رقم خورد، چون ما آغازکننده جنگ نبودیم اما از کشورمان دفاع کردیم هر کس هر چه در توان داشت برای حفظ این خاک تلاش کرد و نتیجه آن فعال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خام فروشی بر اقتصاد کشور ضربه وارد می‎کند

خام فروشی بر اقتصاد کشور ضربه وارد می‎کند