مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 15:152020-09-28سياسي

اولویت آموزش و پیشگیری برای ایمن سازی جامعه شهری/ از آتش نشانان بومهن قدردانی شد


باید با آموزش، پیشگیری، ایمن سازی جامعه و سایر موارد بیشتر تلاش کنیم زیرا هرچه در ایمنی و آموزش هزینه شود، مهم نیست و سرمایه گذاری برای حفظ جان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، پیش از ظهر امروز به مناسبت فرارسیدن روز آتش نشان پرسنل دو ایستگاه آتش نشانی بومهن با تجهیزات و خودروها ضمن رژه موتوری در سطح شهر به همراه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر با حضور در مزار شهدای گمنام پارک برکت انقلاب این شهر با آرمان های شهدا و امام راحل تجدید میثاق کردند.

در ادامه این امام جمعه، فرماندار و سایر مسؤولان شهرستان پردیس با حضور در ایستگاه شماره یک آتش نشانی بومهن در مراسمی که به همین دلیل برگزار شده بود شرکت کردند.

بومهن شهری تاب آور در مواقع بحرانی در ابتدای این مراسم حسین موسوی شهردار بومهن ضمن تبریک این روز به پرنسل آتش نشانی، اظهار کرد: در سال 79 ستاد هماهنگی امور ایمنی و آتش نشانی کشور پیشنهاد نامگذاری هفتم مهرماه را با نام شهدا دادند و این موضوع در شورای عالی فرهنگی کشور مورد تصویب قرار گرفت.

وی با بیان اینکه سه مورد در بحث خدمات ایمنی مورد تأکید قرار دارد، گفت: ترویج فرهنگ ایمنی و پیشگیری از حوادث در سطح کشور، یادآوری حماسه سازی آتش نشانان میهن عزیزمان در دفاع مقدس و ایجاد زمینه های مناسب برای آموزش همگانی به مردم برای پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت آموزش و پیشگیری برای ایمن سازی جامعه شهری/ از آتش نشانان بومهن قدردانی شد

اولویت آموزش و پیشگیری برای ایمن سازی جامعه شهری/ از آتش نشانان بومهن قدردانی شد