مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 15:152020-09-28سياسي

سازماندهی بیش از 800 گروه جهادی در استان مرکزی


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: سازماندهی بیش از 800 گروه جهادی در نقطه به نقطه استان مرکزی و فعالیت آنها در بخش های مختلف، تهدیدات دشمنان را به فرصت تبدیل کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی عصر دوشنبه در آیین افتتاح 10 پروژه محرومیت زدایی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه روح الله در بخش های روستایی شهرستان شازند گفت: قرارگاه محرومیت زدایی سپاه با حضور در روستاهای محروم و کم برخوردار امروز پرچم دار جهاد و خدمت رسانی به مردم است و جهاد امروز در مقابل دشمنان جهاد مبارزه با فقر و محرومیت است که کار این قرارگاه قابل تحسین است.

وی افزود: امروز علیرغم تهدیدات و توطئه های دشمنان قسم خورده ایران اسلامی نهضت خدمت رسانی به مردم متوقف نشده و این نهضت روز به روز با حرکت های جهادی و مشارکت مردم قوی تر خواهد شد.

فرمانده سپاه روح الله ادامه داد: سازماندهی بیش از 800 گروه جهادی در نقطه به نقطه استان مرکزی و فعالیت آنها در بخش های عمرانی، آموزشی، درمانی، خدماتی، صنعتی، محرومیت زدایی و کشاورزی به مردم، تهدیدات و خیال های خام دشمنان را به فرصت های شگفت انگیز تبدیل کرده است.

سردار کریمی با اشاره به وجود بیش از 25 هزار جهادگر در استان مرکزی گفت: جهادگران با تأسی از فرهنگ دفاع مقدس، ایثار و از خودگذشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازماندهی بیش از 800 گروه جهادی در استان مرکزی

سازماندهی بیش از 800 گروه جهادی در استان مرکزی