مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 15:052020-09-28سياسي

راهکار «کوپنی» مجلس برای تامین کالا های اساسی 60 میلیون ایرانی


با توجه به شرایط تحریمی و مشکلات عدیده اقتصادی به خصوص کوچک شدن سفره مردم به نظر می رسد طرح تامین کالا های اساسی بتواند حداقل برای مدتی وضعیت مردم را بهبود دهد فراموش نکنیم که اخیرا بازرس مجمع عالی نمایندگان کارگران اعلام کرد که خط فقر در جامعه برای .

- کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی طرحی برای تامین کالا‌های اساسی تهیه کرده است که در صورت تصویب آن کالابرگ الکترونیکی به 60 میلیون ایرانی داده می‌شود و این موضوع ارتباطی به دریافت یارانه نیز ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک»، اواخر تیرماه نمایندگان مجلس با بررسی طرح تامین کالا‌های اساسی با قید یک فوریت موافقت کردند، همان زمان محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی این طور توضیح داد که مدیریت بی‌ضابطه توزیع کالا‌های اساسی و تخصیص بدون اولویت‌بندی ارز ترجیحی یکی از گلوگاه‌های بی‌عدالتی در کشور است.

بر همین اساس مجلس، فوریت طرح نحوه توزیع کالا‌های اساسی برای تحقق عدالت و تضمین دسترسی دهک‌های پایین جامعه به کالا‌های اساسی و دارو را تصویب کرد.

بعد از گذشت بیش از یک ماه از تصویب یک فوریت طرح تامین کالا‌های اساسی در یکی از جلسات علنی مجلس شورای اسلامی، کمیسیون برنامه و بودجه گزارش بررسی‌ها و مصوبات خود درباره این طرح را به هیات رییسه ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار «کوپنی» مجلس برای تامین کالا های اساسی 60 میلیون ایرانی

راهکار «کوپنی» مجلس برای تامین کالا های اساسی 60 میلیون ایرانی