مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 15:002020-09-28بين الملل

کلیه مرزهای کشور با عراق مسدود است


ستاد مرکزی اربعین حسینی اعلام کرد: کماکان کلیه مرزهای کشور با کشور عراق مسدود بوده و بنابر مصوبات ستاد مرکزی اربعین و ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ، - هرگونه تجمع و راهپیمایی به سمت مرزها و یا اماکن مقدسه ممنوع می باشد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، در اطلاعیه ستاد مرکزی اربعین آمده است: علیرغم صدور اطلاعیه ها و اطلاع رسانی های انجام شده مبنی بر مخالفت دولت عراق و همچنین ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با هرگونه سفر به کشور مذکور ؛ متاسفانه عده ای تلاش دارند با سوء استفاده از نیات پاک عاشقان و سرسپردگان به بارگاه حسینی(ع) با درج آگهی در درگاههای اینترنتی ناشناس و غیرمجاز و یا تحریک مومنین در برخی از اجتماعات ؛ آنان را به سوی مرزهای غرب و جنوب غرب کشور رهسپار نمایند .

لذا بدینوسیله مجدداً به اطلاع مردم شریف و عزیز می رساند کماکان کلیه مرزهای کشور با کشور عراق مسدود بوده و بنابر مصوبات ستاد مرکزی اربعین و ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ، هرگونه تجمع و راهپیمایی به سمت مرزها و یا اماکن مقدسه ممنوع می باشد .

گفتنی است؛ متن کامل اطلاعیه شماره4 ستاد مرکزی اربعین به شرح ذیل است؛ اطلاعیه شماره 4 بسم الله الرحمن الرحیم ان الحسین مصباح الهدی و سفینه النجاه پیرو اطلاعیه های صادره به استحضار ملت شریف و دل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلیه مرزهای کشور با عراق مسدود است

کلیه مرزهای کشور با عراق مسدود است