مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 14:052020-09-28دانش

دلالان برهم زننده بازار شدند / خام فروشی سیر در همدان جایگزینی برای صنایع تبدیلی!


بنیامین قوام پور، مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد همدان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو از ورود جریان دانشجویی به بحث کشاورزی و صنایع تبدیلی در این استان خبر داد و گفت: - دلالان برهم زننده بازار شدند / خام فروشی سیر در همدان جایگزینی برای صنایع تبدیلی! مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد همدان گفت: عمده مشکل سیر در همدان در گروی بازار آن که به دست دلالان اداره می شود، است و قیمت این محصول از ثبات برخوردار نیست و عمدتا خام فروشی می شود.

بنیامین قوام پور، مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد همدان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو از ورود جریان دانشجویی به بحث کشاورزی و صنایع تبدیلی در این استان خبر داد و گفت: در حال حاضر ما به سوژه یابی و بیان راه حل برای گره گشایی از مشکلات بخش کشاورزی پرداختیم و در گام بعدی وارد بررسی میدانی می شویم.

قوام پور افزود: موضوعی که در این بحث در تلاش برای بررسی آن بوده ایم، سیر استان همدان است که جزو با کیفیت ترین محصولات نه از نظر بعد استانی بلکه کشوری است.

همدان قطب تولید سیر در کشور و دارای یکی از مرغوب ترین سیر ها در وسعت قاره آسیا است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد همدان خاطرنشان کرد: بیش از 60 درصد محصول سیر همدان در روستای سولان تولید و بهره برداری می شود و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلالان برهم زننده بازار شدند / خام فروشی سیر در همدان جایگزینی برای صنایع تبدیلی!

دلالان برهم زننده بازار شدند / خام فروشی سیر در همدان جایگزینی برای صنایع تبدیلی!