مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 13:152020-09-28بين الملل

سفر نماینده آمریکا به سئول با هدف اعمال فشار علیه چین


به نوشته یک روزنامه چینی نماینده ویژه دولت آمریکا در امور کنترل تسلیحات با سفر به کره جنوبی قصد دارد به این کشور درخصوص استقرار موشک های آمریکایی برای تقابل با پکن فشار وارد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مارشال بیلینگزلی نماینده ویژه کنترل تسلیحاتی در دولت آمریکا امروز دوشنبه در سفر به سئول بر لزوم تقابل موشکی با چین تأکید کرد.

به نوشته روزنامه کره جنوبی اعلام کرد بیلینگزلی در دیدار با هام سانگ ووک معاون وزیر امور خارجه این کشور به تبادل دیدگاه و بحث درخصوص همکاری دوجانبه در زمینه مسائل کلیدی مرتبط با کنترل تسلیحاتی و عدم اشاعه سلاح های اتمی پرداخت .

به گفته این روزنامه، هدف بیلینگزلی از این سفر اعمال فشار بر سئول برای استقرار موشک های کوتاه برد و میان برد جهت مقابله با افزایش توان نظامی چین است.

لی سانگ هیون پژوهشگر اندیشکده سیجانگ کره جنوبی در این باره می گوید: کره جنوبی علاقه چندانی به استقرار موشک های آمریکایی از نوع معاهده منع موشک های هسته ای میان برد(INF) در این کشور ندارد .

کشورهای آمریکا و روسیه بعد از ماه ها متهم کردن یکدیگر به نقض مفاد معاهده منع موشک های هسته ای میان برد یازدهم مرداد سال گذشته رسما از آن خارج شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر نماینده آمریکا به سئول با هدف اعمال فشار علیه چین

سفر نماینده آمریکا به سئول با هدف اعمال فشار علیه چین